Och snart är det jul igen

Det kommer så rakt från klar himmel. Pang! Jag tänder till på två röda och så blir hela tillvaron mörk. Ingenting känns roligt och istället för att ta itu med något samlar jag på hög. Den som spar hon har. Även en utmärkt strategi för att samla stress. Även om jag inte fattar mina egna reaktioner själv, så förstår iallafall Mymlan mig. Hon ger mig kraft att reda ut mina irrtankar till en fungerande analys av vad jag gormat om. Hon finns tydligen oavsett om det blåser orkanvindar eller är stiltje kring mig. Jag ska våga lita på det lite bättre.

Postat av: Alexandra

Julen är verkligen skum. Jag har alltid en massa föresatser om att när det lugnar ner sig så ska jag ta itu med en massa saker, träffa vänner man inte hunnit träffa på sistone och sånt. Istället blir jag alltid förkyld och det blir ingenting. Inte ens julklappar som jag egentligen tycker det är kul att köpa. Tur att jag är höst- och vintermänniska som inte deppar ihop bara för att det är mörkt....

2007-12-17 @ 14:45:12
URL: http://www.alexandra.st

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0