Vinterdepression? Stress? För bortskämd för mitt eget bästa?

Imorgon är jag en arbetande kvinna. Välbehövligt avbrott från mig själv. Så mycket saker jag har att se fram mot kommande månader. Ändå är grundkänslan att ingenting är roligt eller värt mer än en axelryckning. Inte ens det jag VET är roligt orkar jag med att ta in.

Så mycket som snurrar inuti mitt huvud. Ibland önskar jag att jag kunde kapa av den ena sidan av mig för den andra sidans vinnings skull. Men det är väl inte så världen fungerar. Vänster OCH höger hjärnhalva. Förnuft OCH känsla.

OCH!!!


Postat av: V

Japp hoppa på mitt tåg du ;)

2007-12-18 @ 21:33:45
URL: http://www.vick2ria.blogg.se
Postat av: malin

Ja men, många gånger är det så det är. Ska kanske vara så på vissa modeller? Man vet, men det går inte att ta in, kanske kommer man inte ihåg...ibland tror jag inte ens att kroppen/själen vill komma ihåg. (?)

2007-12-19 @ 23:57:31
URL: http://mallanp.blogg.se

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0