Där jag är

Liv i saga och liv i sanning. Jag är på ett ställe där jag kan leka med min verklighetsuppfattning. Lights are on, lights are off, lights are on, lights are off. Allt ställs på huvudet. Enligt yoga är det upp och nedvända perspektivet ett sätt att få insikt om tingens natur. Jag hoppas fan det, för det måste finnas någon nytta i det här. Men kroppen är starkare, sinnet lugnare och jag är visare. Det regnar nycklar på mig och jag försöker använda dem så mycket jag orkar. Men nu ska jag verkligen ta helg. Jag ska skita i det mesta i tre dagar. Livet är fantastiskt och fullt av möjligheter. Ibland vågar jag vila i det. Jag ska sjunka ner i den känslan.

Skönt att sätta riktiga ord på känslor. Och göra det på mitt sätt.
Nu ska jag flumma vidare i ett mail.


Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0