Här och nu är jag fullständigt tillfreds

Min verklighet är sällan i balans och jag är trött på att växla mellan extremlägen. Men idag ser jag djupet. Det är överväldigande och även om styrkan i Närheten inte slår mig medvetslös längre, så räcker vetskapen om den för att jag ska bli yr. Vardagen ramar in det fantastiska, det ofattbara i att vi fortfarande står upp och slåss mot vår ofullkomlighet. Ibland tror jag att jag är galen som alltid har hjärtat fullt av kärlek. Ändå vet jag att det är precis rätt att känna så. Så jag har slutat skämmas för det. And I wouldn´t want it any other way.

Postat av: malin

på ett sätt så önskar jag att jag fortfarande levde mitt i den känslan...det är mycket bättre än att vara förbi, för då kan ingenting nå fram.

2007-11-10 @ 03:24:29
URL: http://mallanp.blogg.se
Postat av: Vicktoria

Hur ska man annars leva; som en levande död? Jag ger mig aldrig...
Brinna brann brunnit. Kärlek och livet med soppslev!

Kram V

2007-11-10 @ 11:05:20
URL: http://www.vick2ria.blogg.se

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0