Läskigt

Jag har fått tre råd av en klok människa. Tre råd som jag har bestämt mig att följa:

1. Älska
2. Älska
3. Älska

Älska de som vill känna din värme. Rör vid de du kan nå ut till. Låt de andra gå! Om man följer hennes råd kanske man kan stå här. Den absolut sista hösten och utan ett spår av tvekan sjunga med oförtruten styrka.

...and I´ve got a date :-) Nästa torsdag. Försöka äta middag på restaurang utan att spilla och sen dricka vin i bar utan att bli full. Nu har jag alltså en vecka på mig att kamma till mig.


Postat av: malin

I inforutan om en video på youtube finns något som heter "embeded" kopiera hela den adressen. I din blogg så kan du byta redigerare till html-kod med knappen "byt redigerare" under det nya inlägget. Klicka på den och klistra in din kod på ny rad. Byt tillbaka och fortsätt som vanligt.
lycka till!

2007-10-05 @ 09:38:17
URL: http://mallanp.blogg.se

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0