Modig

Har kastat ut en rolig krok på sajten qx. Man kan inte få mer än ett nej och ska man satsa ska man satsa högt. Jag bjöd ut en lesbisk fotomodell på dejt. Och jag hoppas vid gud att hon motbevisar mina fördomar om yrket ifråga. Ointelligens är så fruktansvärt avtändande. Kanske kommer hon att tycka att jag är fin, eller att jag åtminstone duger? Det räcker inte för livet, men kanske för att veckan ska kännas okej? Förväntningar, vem - jag?! Normala människor kanske väljer att avvakta då allt hänger i luften men jag gör motsatsen. Är det nu det är dags att satsa, chansa?! Ja det tror jag. Ingen gillar fegisar, eller hur?!   


Postat av: malin

ÅÅ, vad kul!! Jag hoppas att det blir en grym date. Håller tummarna!

2007-10-04 @ 15:04:39
URL: http://mallanp.blogg.se

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0