Packåsnan

Ägnar en massa tid och energi åt att positionera och inte göra saker jag normalt skulle gjort. Det är jobbigt att vara motvalls sig själv. Men jag vet att om jag kör vidare i glad-å-snäll-spåret kommer det att bita mig i arslet så in i helvete. Helt seriöst tycker jag att alltför få människor tar rätt saker på allvar. Jag ska dö. Om det blir imorgon eller om 60 år vet jag inte. Men rätt som det är så får jag en istapp i skallen, en bil i knävecket eller en kärnvapenmissil i baken. När det väl händer kommer jag inte att sörja de tv-program jag missat. Jag kommer inte att gräma mig över de rabatter jag glömt att rensa, eller de golv jag inte dammsugit. Jag kommer att sörja över det jag inte hunnit säga och göra med dem jag älskar. Denna insikt hjälper mig prioritera i livet - så det så! Men det innebär ändå att folk måste ta ansvar för sig själva och sina handlingar någon endaste gång! Även om jag skulle kunna bära dem allihopa.

---------------------------
Dagens onödiga Facebook-vetande: Jag scorade 113 i IQ-testet och slog därmed ut mina vänner, utom den som bott i England och därmed hade övertag på läsförståelsen (jag är bra på att skylla ifrån mig). Jag blev också Portia (You´re a lesbian but no one would know it unless they saw you kissing a girl on the news) i The lesbian test. Känns skönt att veta att man inte bara låtsas då :-)

Postat av: johanna

Haha, en kärnvapenmissil i baken lät inte särskilt trevligt!!! Själv hoppas jag på ett lååångt å välmående liv ;)! Fast en sak har jag lärt mig, både från jobbet o privat, att livet kan förändras SNABBT. Så jag har lärt mig att uppskatta det lilla i livet o att inte ta saker o ting för givna. Man lär så länge man lever...KRAMIS

2007-10-29 @ 20:08:22
URL: http://johannaagnes.blogg.se

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0