Sol, sol, det är höstsol ute idag (sol!)

Powerwalkat en timme och sen kunde man finna mig på en sten ute i skogen. Det var jag, en filt, en räv (!), friska höstvindar, SOLSKEN och ett skrivblock med tillhörande penna. Ibland är jag så pretentiös att jag skrattar åt mig själv. Men mysigt var det.

Tiden läker inga sår. Tid kan möjligen hjälpa en att distansera problemen från sig själv. Det enda som hjälper för att läka sår är att prata om problemen, eller att åtminstone formulera dem för sig själv. I brist på valmöjlighet så jobbar jag på det sistnämnda.


Postat av: Teresa

Min erfarenhet är att tid läker sår, men det kommer alltid finnas kvar ärrbildningar... Kram

2007-10-16 @ 14:25:01
URL: http://teresafagersta.blogg.se
Postat av: Johanna L

Vilken skogsmulle då :)!!! Hoppas du blev klokare efter skrivandet! För mig är det terapi att skriva...föredrar nog det framför pratandet!

2007-10-16 @ 21:15:24
URL: http://johannaagnes.blogg.se

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0