What goes up must come down

Så hon mår tydligen toppen och älskar sitt liv sen jag försvann ur det. Jamen grattis så in i helvete då. Själv mår jag förjävligt av samma anledning och har grinat mig till sömns i två månader. Det är underförstått att det här är jag på bästa morgonhumör. Jag är trött. Sliten, ledsen och ännu mer trött och återigen har jag förträngt hur deprimerad jag blir av sömnbrist. Jag måste sova. Jag måste SOVA! Jag går och lägger mig igen. Hoppar av världen en stund.

Postat av: malin

Kom igen nu du ska ju på date idag!!! Upp å hoppa!
Bry dig inte om det förflutna, det verkar inte vara någon trevlig person som finns där bakom. Kanske du gör bäst i att inte ha någon kontakt alls?

2007-10-17 @ 08:50:59
URL: http://mallanp.blogg.se

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0