Livet som det är

Hur var det någon sa? Ta ansvar för ditt liv! Så istället för att sitta här och gnälla över att jag uttråkad och frustrerad, väljer jag nu att lägga mig ner och gnälla över att jag är uttråkad och frustrerad. Våga vägra lägga locket på!

Ute på mental flygtur idag. Intressanta meddelanden från mitt undermedvetna. Det börjar kännas mer och mer som att jag vill ha mer av... allt? Sugen. Hungrig. Var hittar jag någon med samma intensitet? Glöd? Vilja? Någon som vet att hon alltid är fri. Men vill ändå. Hur definierar man världar så att andra kan känna igen dem? De världar som ens själv reser till.  Jag vill drömma tillsammans.

Dagens låt: Real girl ~ Mutya Buena


Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0