Tjugosjunde december

Idag tror jag att jag gjort några människor glada iallafall. Kanske har jag gjort människor arga också, men man får inte ha för höga krav på sig själv. Så länge det är ungefär fifty-fifty är det bra nog.

Postat av: Teresa

Du gör mig glad! Alltid! Förutom när du är ledsen då blir jag ledsen.



Doktor? Måste jag? Hade nog fyra prickar i går i dag bara en, dessutom är det lättare att svälja nu. Plus att jag bor i en håla, näst intill omöjligt att träffa en doktor. Får jag träffa en förstår jag inte vad han/hon säger eller vise versa.



Jag avvaktar....



Tack för att du finns och bryr dig.



Stor kram

2008-12-27 @ 19:31:11
URL: http://teresafagersta.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0