Hmm

Jag borde kanske lägga lite band på mig själv kring vissa utvalda delar av mitt liv. Men det är svårt att hejda fingrarna när jag väl börjat skriva om det, orden dansar fram i huvudet. "Jag känner ingen som har en sån passion som du", kändes som ett ganska snällt sätt att säga att jag är en kuf emellanåt.

Förresten så vill jag också ha många kommentarer som alla andra får. Buhu. Jag ser minsann i statistiken att ni är ett gäng som smyger omkring dagligen, tyst så tyst.

Postat av: malin

Jag försöker så ofta jag kan.
Folk är tyvärr inte så bra på att kommentera, jag känner som du, men jag är glad att du är hos mig och säger vad du tycker.

2008-01-21 @ 08:20:15
URL: http://mallanp.blogg.se

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0