Ibland har man tur...

Det fanns dåligt med jobb i Oslo så jag fick ta tåget till Lillehammer imorse. Här bor jag granne med skidstadion som de tävlade på i OS och jag får vårda brutna ben på byns enda sjukhus. Jag har hamnat i en lägenhet av modell lyx, där det även fanns gratis internet till min lilla Mac. Bilden är tagen från mitt fönster för 10 minuter sen...

Men nu gott folk ska det arbetas så det står härliga till, så något surfande lär jag inte hinna med. Nattvakt ikväll och sista bussen från fjället går redan klockan sex. Imorgon hinner jag sova några timmar och sen ska jag jobba dubbla skift och så rullar det på. Hej och hå, men jag kommer hem med full plånbok. Kramar till er.

image37

Postat av: mymlan

hade jag inte vetat att du sliter röven av dig hade jag blivit avundsjuk. om jag var lagd åt det egoistiska hållet, vill säga.

2008-01-24 @ 16:40:01
Postat av: malin

såå vackert !!

2008-01-24 @ 18:16:44
URL: http://mallanp.blogg.se
Postat av: Johanna

Å jävlar i hoppet vilken vy!!!! WOOOOOOOOOOW!
Jobba lugnt!

2008-01-24 @ 18:54:29
URL: http://johannaagnes.blogg.se
Postat av: Helene

Håller med Mymlan...men som sagt med tanke på att du jobbar mer än jag nu och jag ändå har fullt upp så är du värd all vy i världen...

Kram

2008-01-24 @ 21:13:58
Postat av: moi

Åh, jag vill vara där du är...

Kram

2008-01-27 @ 22:53:10
URL: http://www.vick2ria.blogg.se

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0