Kära blogg

Önskar jag kunde komma på något bra att skriva. Naturligtvis kan jag skriva abcdefghijklmnopqrstuvxyzåäö men jag skulle vilja SKRIVA. Något sammanhållet, något genomtänkt, något läsvärt. Jag vill skriva något som någon säger, Å och Ah om.

Jag vill inte roa. Jag vill göra intryck.

I brist på text har jag försökt länka in en bra låt istället, men det funkar inte hur jag än försöker. Den som vill får klicka sig vidare här och lyssna istället.

Postat av: Vicktoria

Jag har som du; stiltje...

meanwhile har du en utmärkelse att hämta hos mig!

kram

2008-01-15 @ 08:39:11
URL: http://www.vick2ria.blogg.se
Postat av: Johanna

Är du allvarlig??? Menar du att det kostar MER för barn om man är ensamstående? Hur fan är d möjligt??? Det är ju diskriminering ju! Ja då förstår jag att du drar till Norge ibland!!!

kram kram j

2008-01-15 @ 21:14:43
URL: http://johannaagnes.blogg.se

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0