Rapport från sjukstugan

För mycket sömn idag. För mycket sömn chockar hela mitt system, känner mig helt konstig. Kan bero på feber och halsfluss också, möjligtvis. Eftersom min kropp är som en klocka satsar jag en slant på att pms:en är slut imorgon och ännu har jag inte startat ett endaste världskrig!! Bara ett litet inbördeskrig, men det löste sig så snabbt att jag ändå är mycket stolt över mig själv. Jag parerar och duckar och djupandas förbi alla paranoida tankar som kommer flygandes och bestämmer mig för att om de fortfarande existerar i ohormonellt tillstånd, så får de chansen att leva ut då. Jag är van att hantera ett slags känsloliv, en vardag med svindlande berg och dalbanor. Finns de inte så tenderar jag att skapa dem. Med ett öga öppet och en fot i dörrspringan, tappar jag aldrig greppet helt.

Läste Malins blogg om en dag vid vattnet och stirrar surt ut på regnig asfalt. Kust och klippor, skarp horisont och en symfoni av nattens färger! Jag vill bo vid havet! Nedan ett sommarminne från Ramsvik.

image36

Postat av: Vicktoria

Efter tre år i Uddevalla, tätt intill Malin,
längtar jag vind, klippor men mest kanske mentaliteten. Där är något annat.

Kram V

2008-01-18 @ 08:23:59

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0