Hopp om tvåsamheten

Har ätit middag hos fina Helene på andra sidan stan. Hon har stadgat sig med ett guldkorn till kvinna. Ring på fingret och bägges namn på samma adress. Det värmer mig ända in i själen att skeptiska Helene, som alltid hävdat att man får nöja sig med 80% kärlek, slutligen blev ordentligt golvad och fick sin hundraprocentiga prinsessa.

Postat av: Tomas

Du har en poäng med att det känns lite så där att planera hösten redan nu. Fast eftersom jag kände mig lite osäker på om jag ens skulle få fortsätta så känns det skönt.



Och om det är till någon tröst så ska jag inte börja med det förän på måndag.. :)

2008-07-03 @ 16:54:02
URL: http://tr3tton.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0