Hemlängtan

För att jag älskar det som är vi
För att jag älskar dina ord och samtal
För att vi inte behöver de där gränserna
För att vi kan falla handlöst in i varandra utan att krossas
Falla djupare och djupare
Inom
Under
Utan skarvar och kanter
Värmen som sakta och självklart glöder
Oavsett hur kallt det är där ute
Nätterna när jag känner din doft
Sveper jag din närhet som en lugn, varm filt omkring mig.

Postat av: brita

Har fröken semester mån tro? Eller fortfarande i grannlandet? Efter regn kommer sol...



kram

2008-06-23 @ 22:03:37
URL: http://lebrit.blogg.se/
Postat av: martina

tänk att få sådana ord tillägnade sig..



:)



bergen är väl en vacker plats, hinner du ens se dig om eller jobbar du bara ?

2008-06-23 @ 23:14:20
Postat av: Vicktoria (moi)

Tänk att få vara älskad av dig...

Så lätt och så stort.



Fan vad vackert!



KRAM, V

2008-06-23 @ 23:50:07
URL: http://vick2ria.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0