Bah! Nyopererad med PMS dessutom

Så var man uppsprättad och ihoptråcklad och kommer att prydas av tre fula ärr på vänster bröst. Ser ut som att jag gjort en mindre plastikoperation, fast utan resultatet. Det går onekligen utför med kroppen efter 30. Har man inte blivit gift innan så lär det inte bli lättare nu.

Kram från bitterfittan som hyllar smärtstillande som uppfinning idag.

Postat av: sjuksyrran

Hej Bitterfittan. Ja, jag kan inte annat än hålla med. Kroppen förändras inte till det bättre direkt...

Hälsningar från en annan bitterfitta

2008-05-20 @ 20:58:14
URL: http://miljonresan.blogg.se
Postat av: martina

För mig är det enklare. Jag var aldrig underskön från början.

2008-05-20 @ 22:30:59
Postat av: Vicktoria i Västerås

love!!

2008-05-21 @ 20:13:09

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0