Med benen dinglandes på en brygga i Årstaviken

Vi har samma värderingar. Så säger hon saker som primär. Diverserad. Ombytlig.

Jag är en ordhora.

Jag är så van vid att leva på hopp och drömmar om en helhet så nära och så utom räckhåll. Ett kliv i annan riktning gör mig paralyserad av skräck. Men nu gör jag ett försök iallafall. Det här ska föreställa de bästa åren av mitt liv och jag vill också ha kära, skrattande ögon att bjuda på frukost.

Postat av: V

åh vad fint!

2008-05-28 @ 23:41:44
Postat av: martina

om jag hade vetat... tänker på alla fina ord jag kan (även de jag kunnde ha pluggat in)

;)



Annars, lovley! :D

2008-05-29 @ 08:24:26
Postat av: malin

Känner du dig lycklig, Annelie? Det låter så. Härligt! kramar m

2008-05-29 @ 08:27:44
URL: http://mallanp.blogg.se/
Postat av: martina

..ja, kolla bara stavningen så blir du hur impad som helst.. :S :D



kanske det finns någon som hör och ser dåligt för mig !?

2008-05-29 @ 08:31:20
Postat av: Johanna

Ordhora...haha, du är ju bara för rolig du :)!!!

2008-05-29 @ 12:54:56
URL: http://johannaagnes.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0