...och jag har saknat att blogga som ni märker

Jag tror på att den där enda kärleken kommer dyka upp. Den enda människan. Jag tror på omoraliskt opassande, bedövande, rakt-igenom-pulsådern, intim, galen, olämplig "jag klarar mig inte utan dig"-kärlek. Hade jag varit lättflirtad hade jag kanske kunnat nöja mig med mindre. Men det ligger liksom inte för mig.


Postat av: Teresa

Måste bara citera en vän till mig, det lät så fint: "Den som längtar...lever..och den som lever..möter..snart den där som det känns så rätt..att vara glad med..vara ledsen med..kura i soffan med..och allt det där man vill göra ihop..jag lovar!!! " sänder samma ord till dig samtidigt som jag klamrar mig fast vid dem så knogarna vitnar

2008-11-07 @ 15:41:24
URL: http://teresafagersta.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0