Calm as calm can be

Och jag frågar henne om det kan bli vackrare än det vi kämpat till oss, i vår bubbla och jag hinner sluta andas en stund medan jag väntar på hennes svar. Men när jag känner hennes leende och hon säger det jag vill att hon ska säga, då landar jag alldeles mjukt och ljudlöst igen.

Postat av: Teresa

Aaaaah! Och åååh, vad avis jag blir.



Kram

2008-09-29 @ 22:28:52
URL: http://teresafagersta.blogg.se/
Postat av: La mymilto

du landar alltid på fötter. även när du tror att du går på hörntänderna. trevlig natt!

2008-09-29 @ 22:29:37
Postat av: martina

Ibland tror jag, fast jag borde veta. Väljer en annan sanning, för att jag inte vågar hoppas. Så visar sig såsmåningom verkligheten och jag tappar andan. Lycka. Men det är jag, och en annan historia :)

2008-09-30 @ 08:57:50

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0