Känslig

Från Norge till mellanlandning hemma och vidare till mitt vanliga jobb, där jag nu befinner mig. Jag blir en mycket märklig människa av att inte sova ordentligt. Sömn är nog något av det viktigaste i mitt liv inser jag. Är jag outvilad är jag inget bra att ha att göra med. Jag blir asocial, vemodig och argsint, en kvinna som ingen står ut med. Allra minst jag själv.

Postat av: Lotta Thell

Det är nog inte läge att se bilden nu. Den gör ingen människa gladare. Sov istället, sov och dröm skönt om ännu mera sömn. För visst är det bland det bästa som finns?

Och jag tror inte alls du är så hemsk, människor som inser att dom är hemska är underbara.

2008-09-23 @ 09:09:16
URL: http://lottathell.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0