Kvinna söker...

Känner att det luktar höst och jag försöker ljuga ihop att det här räcker för att uppnå nirvana. Det finns saker som skulle hjälpa mig dit mycket snabbare. Till exempel att det kom hit någon som lagar mat åt mig och masserar min stackars nacke medan jag skriver. Ansökan till denna tjänst mottages tacksamt. Bifoga foto. Det är viktigast att du är snygg.

Postat av: brita

Jag hör dig! Det värker i nacken, bland annat. Men värre är längtan-värken, du vet den i den blodröda muskeln, inget en massör ens fixar :( kan inte köpas den jävla behandlingen. Man ska vänta, sen hoppas på att man synkar med den andre. Jag väntar fortfarande om man säger så. Får se om "tapeter" kan lösa något.



stora varma höstkramar och god morgon!

2008-09-29 @ 06:28:10
URL: http://lebrit.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0