...och inled oss icke i frestelse

Jag stängde ytterdörren och det blev vardag igen. Och jag tänker, att allt annat till trots, så skulle jag aldrig byta ut det som hänt hemma innanför mina väggar. Jag är bara glad att det faktiskt finns känslor som är sanna och det är en viss frihet att sitta här och nudda sina drömmar med fingertopparna mot tangenterna. Allt jag hoppas på är att mitt hjärta talar med tillräcklig volym och tydlighet.

Postat av: Teresa

Har sagt det förr och måste säga det igen, du skriver så underbart vackert, målande, underbara fantastiska du!



Telefonsamtalet jag fick var dessutom från min syster, grrr.



Kram

2008-09-19 @ 13:43:13
URL: http://teresafagersta.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0