Remind me

Jag tänker att tillit is a beautiful thing och jag tänker på att jag inte har några vingliga saker om oss, att fylla min blogg med. Och om jag stannar här, betyder det att jag står still då? Glömmer jag bort att röra mig framåt, eller finns det andra sätt att komma fram än berg och dalbana eller karusell? God, I hope so. Jag har blivit åksjuk på gamla dar.

Postat av: malin

Har du åkt farfars bilar på liseberg? Det är en variant som går framåt men ganska långsamt, dessutom finns det en ratt som gör att du får en känsla av att du styr fastän du egentligen tryggt och säkert förs framåt längs en räls. Det kanske är en variant att sträva efter:)

2008-09-08 @ 10:29:29
URL: http://mallanp.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0