Sysselsättning

Idag har jag fortsatt att tvätta, mest för att slippa gå naken. Det enda rena jag har kvar att använda är fultrosorna och en tröja med hål i. En sketen vanlig onsdag, vanligare än vanligt. Himlavalvet är precis lika omvälvande som igår. Men här står jag och tror en massa igen. Vet inte riktigt vad jag törs kalla det. Tillit? Hopp?

Postat av: Anna

Hej! Vilken fin blogg! Vill du vinna ett gratis smycke av mig? Just nu pågår en tävling där du vid vinst kan välja ett valfritt smycke från HildestamDesign värde minst 299kr. Självklart får du välja själv vad det ska stå på den silverbricka som ingår i vissa smycken. För att vara med och tävla behöver du bara skriva ett inlägg om HildestamDesigns smycken i din blogg och sedan skicka ett mail till [email protected] med en länk till inlägget. Tävlingen pågår tom Fredag den 17/4 kl 17.00. Lycka till!

2009-04-16 @ 10:54:04
URL: http://www.hildestamdesign.dinstudio.se

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0