Jag längtar efter mjukhet

Så lägger jag samman allt till en enhet. Jag glömmer lätt alla mellanrum, alla tillstånd mellan höjdpunkterna och fallgroparna. Är jag på en färd mot intet, eller mot ljuset och livet? Ingenting är säkert. Jag vet inte vart jag är, bara att jag är.

All denna hårdhet gör mig trött. Jag tömmer mig på mer energi än jag egentligen har. Det svider lite i magen, en lätt tyngd i tinningarna, i mitt märkliga huvud. Jag saknar Mymlan, men jag kan vila med hennes röst och tröstande ord inom mig.

Postat av: ssg

Jesus så bra du skriver!



Jag ska försöka göra detsamma någon vacker dag. Eller åtminstone skriva något. Tills vidare will I keepa on keepin' on with the reading

2009-08-28 @ 11:42:35
URL: http://storsomgud.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0