Det är här skon klämmer

Jag slits mellan vad jag alltid har velat ha och vad som är realistiskt att uppnå. Om jag faktiskt tar steget som påbörjats idag, så tar jag samtidigt kål på den sista av mina romantiska drömmar, om hur livet skulle te sig för mig. Men jag kan inte heller ljuga mig full om att allt väntar i slutet av regnbågen. Så småningom, när all tid redan har runnit förbi.

Postat av: Anonym

Jag står där, med samma klämmande känsla, med drömmar om en kärlek, stor, enkel och renare än allt. Regnbågens slut, ja visst går tiden, ja visst ljuger man för sig själv då och då, men ändå, vill jag ropa till dig, att aldrig, aldrig sluta drömma om romantik och kärlek! Men när det ibland kommer till kritan är även den stundvis skrämmande röd...

2009-08-04 @ 23:06:41

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0