Människor man möter längs sin väg

En av mina vänner på facebook är ett semesterragg från 1997, då jag spenderade en månad på en ö i Grekland. Vi har inte hörts sen dess, men på skojs skull slog jag in hans namn och fann rätt person. Avståndet mellan våra hemländer satte ett slutdatum på romansen, men jag har vackra minnen från det som var. Han ser inte ut att ha åldrats mycket och bor fortfarande i Kapstaden. Där ordnar han delfinsafaris från sin lyxbåt, när han inte är upptagen med att gnälla på solen och värmen i sina statusrader.

Delfinsafari-lyxhustru i ett konstant somrigt Sydafrika. Det kunde blivit jag det.


Nu (lånat från hans facebooksida)


Postat av: teatwo

-97, det var tider det.

2009-12-11 @ 23:32:54

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0