Det händer mycket nu

Det börjar sjunka in att jag bara jobbar en natt till innan långledighet. I morgon invaderas mitt hem tillfälligt av tre glada göteborgskor som ska vara mitt sällskap när det vankas Gaygala på Cirkus. De liksom jag inser poängen med att klä upp sig till tänderna och inhalera champagne som om det vore syre. Jag har en ny, röd klänning och förväntar mig att alla brudar ska falla som käglor runt mig. Nothing more, nothing less.

Postat av: Bodil

Tjena!:) Kul att få gå på Gaygalan - lite sotis blir man allt... Har försökt komma i kontakt med dig - gammalt nummer? Tänkte hälsa på om du har tid. Kram Bodil, Hjalle o linda

2009-02-01 @ 20:38:43
Postat av: Johanna

Det låter ju alldeles, alldeles underbart ju!

2009-02-01 @ 21:13:42
URL: http://johannaagnes.blogg.se/
Postat av: Tove

Vem skulle inte falla?

2009-02-02 @ 10:34:57
URL: http://pandamamman.blogspot.com

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0