När man får oväntat besök...

Mamma ringde mig tidigare ikväll på jobbet. Hon och pappa hade tråkigt och bestämde sig för att ge sig ut på vägarna med nya bilen. De skulle till Halmstad sa hon, men där var vädret så tråkigt att de fortsätter till Oslo och hälsar på mig istället! Inget botar pms så bra när man känner sig ensam långt borta, som att få träffa mamsen och pappsen! Klockan 22 slutar jag och ungefär samtidigt rullar de in i staden. Då blir det vin och umgänge, för jag har minsann lååång sovmorgon imorrn!

Postat av: malin

Å vad härligt för dig! Så kul att dina föräldrar "road trippar" så där.

2009-07-09 @ 20:20:27
URL: http://mallanp.blogg.se/
Postat av: Lena

Vilken trevlig överraskining...

2009-07-09 @ 21:08:29
Postat av: Teresa

Åh, vad bra, du är i Oslo. Jag var i Sthlm och tänkte höra av mig, men så fick jag för mig att du var i Norge, tur. Att du var där, när jag lät bli att höra av mig alltså. Men en vacker dag blir det en fika, så det så ;) Kram

2009-07-09 @ 22:04:46
URL: http://teresafagersta.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0