Rojalist javisst

Det närmsta jag kommer Sverige ikväll, är den tv-kanal som just nu visar Vickans födelsedagsfirande. Höjdpunkten hittills var när de rullade in längs en väg med häst och vagn. Kungafamiljen vinkar väldigt kungligt mot folkmassorna medan Daniel nickar och formar ett tydligt "Tjena" med munnen. Han har det inte lätt stackarn.

...och nu lite senare fällde jag en tår för hur vackert Mums-Mums sjöng sin egen, lugna version av Hope and glory för de blivande makarna, och för hur överlyckliga de såg ut! Jag är ett sånt blöthjärta!

Postat av: Anonym

Det var väl roligt att du också kan gråta en skvätt utan grav hormoner:-)

Själv låg jag här och snöt mig i lakanen av rörelse.....

2009-07-15 @ 07:46:36

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0