Längtan

Om exakt en vecka åker jag till havet. Jag längtar dit. Jag ska sitta och titta på det. Jag älskar att köra bil också. Speciellt i sällskap med någon jag trivs med, i det här fallet blir det lillasyster, jag, dottern och syrrans bonusbarn. Lyssna och skråla till bra låtar, prata och vara tysta tillsammans. Förflytta sig. Åka. Det är liv. Det är kärlek. Det spär på växthuseffekten, jag vet. Men att köra bil är en bra terapi. Att skråla till bra låtar också.

Postat av: missj

Har precis samma känsla...älskar den där friheten!

2009-06-07 @ 16:51:51
URL: http://miss76.blogspot.com
Postat av: Anonym

Bland det bästa jag vet är när jag och mannen åker bil ensamma. Jag babblar och han kör ;)

2009-06-07 @ 19:16:04

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0