Snigelpost

Dagens leende fyrades av vid upptäckten av ett vykort i postlådan. Hallå alla! Skicka mer vykort. Jag ska också börja, det är ju en så himmelskt bra grej! Det räcker ju med att skriva hej och välja en fin bild för att göra någon glad. Eller i alla fall mig. Jag blir jätteglad!

Postat av: Anonym

Aha,

Och efter en snabb titt på hitta.se så torde du dela adress med Emma, snarare än Mikael. ;-)



Ska se vad jag kan göra, vykort är alltid trevligt.

2009-06-11 @ 19:53:26
Postat av: Annelie

Oj då, det här kan ju bli spännande. Hoppas du inte är lika anonym på vykortet :-)

2009-06-11 @ 23:12:45
Postat av: Teresa

Tänkte på hur tråkig posten är för det mesta nu när jag varit sjuk så länge och posten är typ dagens höjdpunkt, vad roligt det skulle vara att få ett kort eller för att inte tala om brev. Det var det bästa jag visste när jag var yngre, att få brev från någon av alla mina brevvänner. Säkert mest för att jag fick skriva tillbaka.

2009-06-12 @ 20:16:22
URL: http://teresafagersta.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0