Hemma är bäst

Jag tycker alltid att det är en märklig känsla att flytta sig mellan länder på några timmar. Halv sex i morse pulsade jag ut i snön, halkade med väskan på en isfläck och höll nästan på att missa bussen. Samma buss som sen körde så långsamt att jag faktiskt missade tåget och därmed senare tvingades tigga mig förbi säkerhetskön på flygplatsen för att hinna. Nu har jag sovit middag i flera timmar, jag orkade inte ens flytta mig till soffan för att se reprisen av schlagern från i lördags. Det säger ju allt liksom.

Postat av: Johanna

Håller med! Det är extra märkbart när man åker från sommar till vinter eller tvärtom. Att på några få timmar komma till +30 när man har flera, flera minusgrader hemma.



Välkommen hem!

2009-03-09 @ 19:46:00
URL: http://johannaagnes.blogg.se/
Postat av: V

Du jobbar ju så galet mycket. Arbete kan vara en sådan skön flykt. Också.



Igår hade jag gett mycket för att få gå till jobbet.

2009-03-09 @ 23:07:03
URL: http://vick2ria.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0