Jag behöver långsamheten

Jag har huvudvärk och den behöver sovas bort snarast. För dottern valde att sova hos kusinerna inatt och mamman tackade ja till att gå ut på restaurang. Tredje dejten med samma person inom loppet av en vecka. Jag (vi) har absolut inte yttrat någon form av commitment och det är inget som skall göras i det närmaste heller. Inte definierat det mer än att jag sagt att jag tycker om henne och det är också det enda jag kan säga. Allt behöver få utvecklas långsamt i såna här saker.

Postat av: Anonym

Om jag vore som du skulle jag bara njuta av de trevliga dejterna och glädjas över att det känns lika bra (eller bättre?) varje gång. Skönt att inte ha något avtal eller några förpliktelser, utan det är den positiva upplevelsen som styr det hela.

2009-05-20 @ 18:46:28
Postat av: Fia

Det var jag som skrev nyss, men namnet försvann vd publiceringen.

2009-05-20 @ 18:47:24
URL: http://neverkeso.blogg.se/
Postat av: Helene

Håller med föregående talare...

Njut av nuet och fundera inte riktigt än över framtiden, den kommer alltid smygande ändå.

2009-05-21 @ 08:22:59
URL: http://www.skrotlivet.blogspot.com

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0