Because i´m worth it

Normala människor företog sig väl normala saker en kväll som denna. Inte så Annelie. Jag surfade runt mellan sidor på internet och hummade för mig själv med en rynka mellan ögonbrynen. Trist. Ack, så trist. Ingen hemma? Alla slöa och fortfarande ovilliga att kommunicera? Jaha.

Då kunde man ju lika gärna logga ut och gå och lägga sig, men istället smockade jag i mig ett glas rödvin och en glasstrut. Eller var det kanske två? Sneglar i spegeln. Där är jag. Numera. Inte söt. Ingen flicka. Inte liten. Ser lite tråkig ut. Osminkad. Rufsig i håret. Rejäl, en sån som man inte dribblar bort så lätt. Tänker snabbt att jag borde spara mig med ätandet. Men spara mig för vadå? Vem då? Till kistan kanske? Så jag får plats?

Imorgon har jag mer tid att fördriva. Men det är imorgon det. Bloggen stänger för ikväll nu.

Postat av: missj

Kliver in och önskar dig en fin helg! :)

2009-11-27 @ 13:07:53
URL: http://miss76.blogspot.com
Postat av: Fia

Ibland har man verkligen blue, blue feelings. Tunga kvällar när guldskimret är väldigt långt borta.

2009-11-27 @ 18:49:01
URL: http://neverkeso.blogg.se/
Postat av: tea4two

Men du har en härligt varm famn att gosa in sig i...

2009-11-27 @ 19:31:23
Postat av: Anna

Jag bytte ut tre clementiner mot tre kanelbullar.

Min bak är bred som en tredörrarsgarderob men jag tänker inte spara på kanelbullarna. Jag brukar säga att jag hellre dör mätt och belåten än smal och hungrig.

2009-11-27 @ 20:56:08
URL: http://www.annastilla.blogspot.com

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0