Nyttigt, lättlagat, miljövänligt och gott!

Jag lovade ju att återkomma med en recension av Matkomfort. Mina två provveckor är nu över men jag har valt att fortsätta ett tag till. Det är lätt att bli beroende av att få ekologisk, god, nyttig, prisvärd mat som är tillagad av stjärnkockar levererat till dörren! Maten är fräsch och lätt att tillaga- svårighetsgraden ligger i att skära upp och steka/värma i ugn/koka. Något som till och med jag kan klara. Allt annat är förberett och råvarorna kommer färskt, ingenting är fryst eller konserverat. De två portionerna jag betalar för är väl tilltagna och dessutom är företaget flexibla, det var inga problem alls att få lägga upp ett schema utifrån de veckor jag har barnet hos mig.

Betyg: Mvg, rekommenderas varmt.

Ikväll serverades stekt lax med hummersås, rostad fänkål och potatisklyftor:


Postat av: V

Låter toppen! Finns de bara i Sthlm?

2009-11-03 @ 00:53:57
URL: http://vick2ria.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tror du att de levererar till urskogarna i norrland ;)??? Det där lät ju helt kanon!

2009-11-04 @ 00:12:09
URL: http://johannaagnes.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0