Härliga fredag!

Fulhösten är redan här. Nästan alla löv borta och det börjar se bart och ruggigt ut. Idag hade jag storslagna planer på att höstrensa trädgårdsplätten, men knappast att det kommer hända i ösregn.

Istället väntar jag på att dottern ska sluta skolan för dagen. Vi ska åka gocartrace men det vet hon inte om än. Ibland har det sina fördelar att vara en ung och barnslig mamma. Ni ska inte tro att jag för ett ögonblick låter henne vinna för att vara snäll. Vi tävlar stenhårt i både gocart och slalom, på humoristiskt fullaste allvar.

Postat av: Fia

Oh, nej, inte fulhöst redan! Jag vill ha vacker höst medan jag kravlar mig upp efter de snytingar livet har utdelat. Fulhösten är så tråkig och stjäl så mycket energi.

2009-10-16 @ 23:13:28
URL: http://neverkeso.blogg.se/
Postat av: Anna

Vann du?????

2009-10-16 @ 23:19:26
URL: http://www.annastilla.blogspot.com

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0