Hur saker alltid tycks bli rosa i slutet ändå

Min oro för hur somligt ska lösas, ligger här och vrider sig, någonstans i grunden som för det mesta. Men glädjen ligger just nu högre och närmare och det ska jag nog vara tacksam för. Det är jag tacksam för. Det kan ändå inte vara meningen att människor bara ska promenera iväg i solnedgången sida vid sida. De måste kommunicera, gärna rycka och dra lite i varandra. Älska varandra. Den bok som vi närmar oss ett nytt blankt kapitel i, är magisk. Speciellt eftersom vi vet att den handling som redan håller på att formas, kommer sätta sig i pulsen, i ådrorna, i hjärtat.

Postat av: Johanna

Jag har nog sagt det många gånger förut... du skriver enormt bra!!!



Och för att svara på din kommentar, det är nästan bara geisha som slår lakritspipor;)

2009-10-11 @ 11:49:33
URL: http://buttahara.blogg.se/
Postat av: Fia

Som så många gånger förr när jag läser det du skriver blir jag så berörd. Du trollar med orden på ett fantastiskt sätt. Ingen skriver om kärlek som du. Du kan uttrycka dig både poetiskt och sensuellt. Vackert :)

2009-10-11 @ 16:12:25
URL: http://neverkeso.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0