Husmorstips mot rethosta mottages tacksamt

Jag verkar balansera på gränsen till sjuk, vilket är otroligt ovanligt för mig. Brukar aldrig bli sjuk, speciellt inte de senaste åren då jag utsatts för små doser av bakterier dagligen. Men nu verkar det som att jag fastnat i någon slags rethosta och konstigt magont som varken bryter ut eller försvinner. Det, och en förlamande trötthet. Hoppas att det inte är svinis som hunnit hoppa på mig för att jävlas, bara för att jag har förtur till vaccinet nästa vecka.

Det blir en massa vila och te nu. Måste ju förbruka mitt förråd med 31 tesorter någon gång och det här känns ju som ett gyllene tillfälle.

Postat av: Teresa



31!! Tesorter!! Galet! Nästan lika galet som mina 50 glödlampor som iofs inte alls verkar lika galet nu när de snart inte finns ;)

2009-10-15 @ 18:20:33
URL: http://teresafagersta.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0