Idag är det en sån här dag

Tänker på folk som är där ena dagen och borta nästa. Idag ska jag följa min bästa vän L till kyrkan, när hon begraver sin pappa som dog alldeles för tidigt och oväntat. Vi ska gråta och samtidigt vara glada att vi har varandra och att vi lever. Vi är flera som inte kommer att tillåta att hon faller så hårt, hennes nätverk i livspusslet håller.


Postat av: Malin

Ja vad vi grät i dag :-(



Men som du sa. Bubbel och choklad. Vi får skriva in det i något sorts testamente :-)



Kram

2009-10-08 @ 22:18:17
URL: http://www.purpelangel.blogspot.com/
Postat av: Anna

Det är nästan lite skrämmande när man förstår att livet rullar vidare. Trots katastrofer som inträffar runt omkring en.

Jag hoppas att jag har ett sådant nätverk den dagen min värld faller i bitar.



Och bloggen har blivit så fin!

2009-10-08 @ 22:26:28
URL: http://www.annastilla.blogspot.com

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0