Räcker envishet?

Jag tror att allting ordnar sig, om vi vill det. Om man fortsätter tro på att allt är möjligt.

Så stilla dig mitt hjärta
Håll andan än en stund.

Postat av: matilda

Nu var ju inte dom orden till mig,hihi, men ändå var dom det!



Jag hoppas, envishet räcker.

2009-10-01 @ 12:50:51
Postat av: Teresa (något synisk, men inte bitter...än)



Och som jag hoppas....



2009-10-01 @ 17:41:01
URL: http://teresafagersta.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag tror inte det Annelie.

Allt är inte möjligt bara för att man vill det. Den tron är förrädisk. Man kämpar och kämpar för en sak och sedan står man där och fattar ingenting. Det gick ändå åt skogen.

Det är bättre att acceptera att ibland går saker åt skogen och lära sig hantera det. Släppa taget om det omöjliga och välja sina strider med livet med stor omsorg.



2009-10-01 @ 23:04:46
URL: http://www.annastilla.blogspot.com

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0