Jämtland i september

Somliga oroar sig för att jag ägnar mig åt tantfasoner när jag släpps ur sikte och det gör de rätt i! För se, här plockar jag både blåbär och kavlar tunnbröd som om jag aldrig gjort annat. Det bakas på farmors vis i en riktig bakstuga med vedspis, en talang att föra vidare mellan generationer. Tantfasonerna vägdes dock upp med en helkväll på det lokala äventyrsbadet, där jag tävlade med dottern i vattenrutschkaneåkning. Så ännu är jag inte helt redo att plocka ut pensionen.


Postat av: matilda

Haha, vilken tur då:)

2009-09-07 @ 10:43:18
Postat av: Helene

Just tant har jag faktiskt aldrig oroat mig för då det gäller dig.



Kram

2009-09-07 @ 12:11:51
URL: http://www.skrotlivet.blogspot.com

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0