Hoppas det blir kul

Jag och några arbetskamrater ska åka på 112-kryssning ikväll. Det innebär att personal som arbetar inom räddningstjänsten står för festandet på Silja Galaxy i ett dygn! Jag tänker dricka champagne hela kvällen. Jag har faktiskt råd.

Här kommer en efterlysning. Jag saknar Mymlan, hon som brukar leva i en verklighet nära min. Det var länge sen vi hördes, med våra mått mätt. Flera dygn.

Om du läser här: du fattas mig!

Postat av: malin

Lite avis blir jag nu... jag ääälskar champagne, men jag skulle tyvärr inte ha råd att dricka det en helkväll på krogen. Jag är helt säker på att du har jobbat hårt för det så njut ordentligt, gärna lite för mig med :)

2010-04-13 @ 23:28:30
URL: http://mallanp.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0