Veckoslut

En mamma och pappa, alla härstammar vi från en. Jag brukar tänka på barn som växer upp i trasiga hem. Själv växte jag upp i ett hem fyllt av kärlek, i ett villakvarter där gräsmattorna alltid var gröna och nyklippta. På alla sätt och vis försöker jag vara tacksam över det. Idag tog jag och dottern cykeln hem till mina föräldrar för att fira min pappas födelsedag. Om jag har lite, om än väldigt lite, av honom i mig så är jag tacksam.

Postat av: Teresa

Jag hade lika som du när jag växte upp, allt förutom kärlek. Därför har jag överöst mitt barn med massor av kärlek. Inte för mycket för det tror jag inte man kan få, inte om man älskar kravlöst.



Och ja, klantig är ordet och klantig ska du känna dig för du missade verkligen något.

2010-04-26 @ 11:52:58
URL: http://teresafagersta.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0