Vi

Ikväll var en av mina närmsta vänner här på middag. Sen vi var 16 år så har det alltid varit vi. Ibland vet man bara och jag vet att vi kommer vara nära vänner tills vi dör. Lena är 3 månader äldre än mig, vi skrattar åt samma saker och hon är full av husmoderskunskaper som jag aldrig kommer lära mig. Utan Lena skulle jag inte vara den jag är idag. Hon är den som aldrig skulle hånskratta åt mina drömmar. Hon tror på mig när ingen annan gör det.

Jag tror inte riktigt att hon förstår hur mycket hon betyder för mig. När jag inte visste hur, så tvingade hon mig att se framåt och när jag hade glömt bort hur man skrattar så visade hon mig.

Jag tror att alla behöver någon som Lena.


Postat av: Jenny

Guu va härligt! :)

2010-04-24 @ 08:05:47
URL: http://balansgang.blogspot.com/
Postat av: Malin

Hon är riktigt bra att ha. :)

2010-04-24 @ 21:59:02
URL: http://www.purpelangel.blogspot.com/

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0