At the end of the day

I slutet av april fylldes jag av hopp om att en någon fanns där, en någon som ville lära känna mig, en någon som mer än gärna ville dra sina fingrar igenom mitt hår och hålla sina händer kring min midja. Det är början på en berättelse som inte ens hunnit få sin mittendel innan jag nu börjat fundera på att avsluta den. Jag förbannar min egen oförmåga att bli kär i någon som faktiskt är bra för mig.

Jag har aldrig haft en tandborste hos någon, jag vet liksom inte hur det ska kännas. Men jag tror att det ska kännas mer än så här. För när jag är kär, så är jag det på alla bredder och längder och gärna lite överstyr. Annars tror jag att jag är exakt som andra, fast kanske i ett ytligare hudskikt. Så det bara inte håller sig så förtvivlat tyglat och still.

Postat av: Johanna

Jag är alldeles övertygad om att din tandborste kommer att stå hos ngn i framtiden!



Hoppas du får en toppenvecka mellan allt jobb :)! kram

2010-08-17 @ 10:40:31
URL: http://johannaagnes.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Hej såg att du tidigare skrivit att en Jonas Walden skrivit och mms:at till dig. Nu gör han det till mig, hur fick han tag på ditt nr? Jag har nämligen ingen aning om hur han fick mitt. Läskig kille.



Kram Alexandra

([email protected])

2010-08-17 @ 15:32:36
URL: http://wrongfeelsright.blogg.se/
Postat av: Matilda

Om du tror att det ska kännas mer, så ska det nog det.

Tänker jag.



2010-08-17 @ 17:06:46
Postat av: Fia

Även om det låter lite ledsamt är det så skönt att du är sann mot dig själv. Bra att inte nöja sig med det som inte känns helt rätt.

2010-08-17 @ 22:35:45
URL: http://neverkeso.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0