The walls are coming down

Trötthet i kropp och själ tog övertag efter intensivt arbete och festande. Jag och dottern har aldrig varit borta från varandra så här länge. Fyra veckor av saknad, längtan och sömnlöshet. Sen tillkom tankarna kring allt i tillvaron som gjort ont, som gjort gott, och resten däremellan. Om gammalt självförakt och byggande av nya liv.

När jag vaknade tidigare idag så blev det en sådan dag, som jag bara trodde existerade under novembernätter. När täcket är så stort att man aldrig kan krypa tillräckligt långt in i det och tårarna bara rinner. Jag visste inte att man kunde bära ett hav inom sig.

Postat av: Ellinor

Men Anneli <3 <3 <3 Söta du vad jag blir ledsen att höra att du mår så idag, förstår att det måste vara jobbigt att vara borta från varandra så länge men hon är snart i din famn igen ska du se <3 <3 <3 Massor med kramizar till dig från mig!!!!!


Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0