Happy lucia?


Luciamorgonen började med att jag tände ljus, satte på luciafirandet på tv och dukade upp lussebullar till frukosten. Sen följde ett rejält tonårsutbrott samtidigt som jag klev i en pöl av kattkiss. Nu när dottern gått till skolan och katten landsförvisats, så återstår bara mamman med huvudvärk och dåligt humör.

Postat av: Anonym

Haha. Åh. Jag tänker att kanske jag uppskattar varannanvecka livet mer när dom är tonåringar?



He.



Tänk om vi fått vakna till Sofia Karlsson i luciakrona vid våra sänggavlar istället. Sjungandes om ljus och värme:)



I fantasin är allt möjligt!



:)

2010-12-13 @ 10:52:21
Postat av: Anonym

Det är så mysigt med Lucia. Har du varit Lucia någon gång?

2010-12-13 @ 19:28:01
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ooops, kanske inte direkt den bästa starten på dagen! Hoppas den avslutades bättre :)!

2010-12-13 @ 23:28:54
URL: http://johannaagnes.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0